Dėl ko gali paduoti skundą?
Skundo pagrindu gali būti (sąrašas nėra baigtinis):
- nesilaikymas nustatyto ir paskelbto klientų aptarnavimo laiko;
- paslaugos suteikimo vėlavimas (terminų nesilaikymas);
- nesuteikta paslauga;
- priimti arba pateikti pareiškėjo netenkinantys sprendimai išvados ar rezultatai;
- vėlavimas atsakant į paklausimus;
- neadekvati, klaidinanti informacija arba vengimas, atsisakymas ją suteikti;
- nemandagus, neetiškas darbuotojo elgesys;
- korupcijos atvejai (piktnaudžiavimas tarnyba, klientų diskriminavimas, netinkamas disponavimas tarnybine informacija ir pan.);
- konfidencialios su klientu / darbuotoju susijusios informacijos išplatinimas, praradimas;
- vėlavimas nagrinėjant pateiktą skundą.
Paskutinė atnaujinimo data: 2022-10-24